Dådört!

Så lät det idag när jag öppnade kylskåpet.Neo skriker DÅDÖRT!!Så det var ju bara att ta fram dådörten(yoghurten) , det är yoghurt , müsli , smörgås med massa massa pålägg och ett glas jucie till frukost för hans del.När jag skulle ta fram müslin som låg i älsklings påse som han har med till jobbet hittade jag en bunt med papper.Till slut väckte jag honom för jag blev så fundersam , JUST JÄVLAR är dom första orden.Han hade glömt att lägga på dom åt en jobbar kompis så det var bara att gå upp och åka för hans del.När han kom hem hade han stannat på Mac D och Neo var försten på påsen.Så dom två smarra hamburgare medans jag lagade ris , kyckling och currysås mumma.Så pass gott blev det , dom får käka det sen till middag för jag jobbar 15-21 KUUUUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0