Köp Galen

Vilken helg det har varit(är).....
Fredagen då slutade jag klockan 15 älskling kom till jobbet och vi snabb storhandla , hem och packa upp sen hämta Neo på dagis och ut till Tornby.

Köpte en skiiit snygg klocka på Nordik som jag länge spanat på , såg den hemma hos Carro och blev kääär.
Köpte också lek lera till Neo so han kan baka , vilket han tycker är jätte skoj.Hemma sen satt mamma och pappa i bilen och vänta , älskling och pappa skulle åka och hämta sänggaveln.
Vi har ingen dragkrok på våran så det blev mamma o pappas bil , vi fick låna släp gratis av Mio.
Medans dom åkte baka mamma och Neo och jag röjde i sovrummet.
Sen blev det till att plocka isär den gamla stommen vilket gick hur bra som helt mindre bra när vi skulle sätta ihop sänggaveln.Man skulle tydligen ha en gummiklubba , hur många har såna ligger hemma då?Älskling och pappa hävde sig på ist och det gick lika bra.Blev skit bra , jag är sååå nöjd så.Lägger upp bild lite senare sen , just nu sover älskling.När mamma o pappa åkte köpte vi Mc D sååå gööött.


Igår var det Ikano som gällde , jag och Sandra skulle hitta en present till mamma för hon fyller imorgon.Så vi ska dit på kalas idag.På Gina lyckades jag hitta mig själv två tunikor.


Bytte även Neos byxor som han fick av mamma som jag redan hade köpt , blev ett par jätte tuffa jeans med plånbok och kedja.





Inne på Ikea köpte jag en ny hylla till sovrummet för jag hade tagit fel färg , min vanliga tur.På tal om otur så hittade jag mig en skiit snygg vår-jacka på Vero testa M och visst jag kunde ha den men eftersom en var så tunn ville jag kunna ha en riktigt tjock tröja under.Leta efter L , hitta ingen...Fråga i kassan och hon gick och kollade , fanns en som en tjej provade.Tjejen valde mellan den svarta och den blåa , gissa vilken hon valde...snyft.Tjejen i kassan ringer stan och dom hade också slut hon visste inte heller om det skulle komma in igen...fan fan.Jätte ledsen blev jag....Gick in på Wedins där jag tröst köpte mig en ny plånbok i äkta skinn , skiiit snygg!Kändes lite bättre efter att jag tröst shoppat lite.Efter shoppingen köpte vi kina mat hos mamma o pappa , det hade varit LHC match där hemma , sorgligt nog åkte LHC på smisk.Hemma sen kollade vi på filmen The Heartbreak Kid , guuu vad vi skratta.
image652

Filminfo:

En nygift man upptäcker under sin smekmånad att hans val av fru kanske inte var det allra bästa. Hon visar sig vara en mardröm och det blir inte lättare när han samtidigt möter sin riktiga drömtjej.

.















Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad rolig den filmen var, vi såg den igår!
/Jenny

2008-01-30 @ 11:38:46
URL: http://www.bebismage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0