Ledig

Måndag igen och jag är LEDIG , som alla måndagar.Kul att vara ledig alla måndagar då...Jag hade då hellre varit ledig alla fredagar =) Hahahaha.Men sånt är livet på ica...så trött på skiten just nu , kanske skulle byta jobb...hmmm.Ja menar för det verkar ju finnas så mycket lediga jobb....
Igår kväll satte jag på filmen Sydney White , var en vad man kallar "tjej film".I slutet av filmen börjar det hacka så jag kunde inte se klart hela utan jag tänkte passa på nu när Neo sover middag.

image658

Filminfo:

En vacker ny elev på college försöker gå med i samma systerförening som hennes mor en gång var med i, men efter att ha upptäckt att föreningen har förändrats kraftigt med åren finner Sydney en ny fristad hos sju utstötta. Med hjälp av sina nya vänner inleder hon arbetet med att förändra skolans hierarki.










Innan lunchen idag gick vi även på en liten promenix till en lekpark lite längre bort.Neo tyckte det var jätte kul , gjorde sig illa gjorde han också.Halka och slog i läppen så det började att blöda.
Till lunch idag blev det snabbisar och stekt falukorv , Neo tyckte det var jätte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0