Nån Gång Ska Ju Vara Den Första

Idag har jag gjort nått som jag aldrig tidigare gjort , jag har handla färsk fisk hahahaha.Jenny prata så pass gott om Pangasius filéer att jag inte kunde motstå.Här hemma blir det mest torsk och fiskpanetter.Filéerna panerade jag med ströbröd och lime peppar .Tråkigt bara att mitt i allt vänder Neo på det flytande margarinet och trycker , snacka om kladdigt.Så det blev till att torka fort som 17 och under tiden hinner paneringen bli lite bränd , jag och min tur.Men det blev iaf super gott.Till det hade vi potatis och dillsås med citron , mumma.Neo åt så det stod härliga =) Kommer verkligen köpa igen , tack för tipset Jenny =)Nu blir det nog sängen och ladda inför mitt favvo pass 10-20 , längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0