NyÅrSaFtOn

Nytt år nya tag...Måste säga att denna nyårsafton gick fort som satan.Jobbade 8-15 i kassan , helt sjukt mycket folk var det.Fattar inte hur folk har råd att handla all denna mat , vad gör dom med all mat?Efter jobbet handla jag lite bl.a en blomma , skumpa och lite lotter som mamma o pappa skulle få.Vi skulle ju dit och fira in det nya året!Så det blev att GASA hem och skynda sig.Älskling fick för sig att han skulle raka håret mitt i allt.Bra det gick då ....batteriet var helt slut i rakapparaten så då fick han för sig att ta rakhyveln...hahaha.Till slut funka rakapparaten så vi tog den , tog 100år med hyveln.Om jag säger som så att nu är det VERKLIGEN rakat hahaha!Snöa gjorde det ute också när vi gick , synd att det inte kunde ha kommit lite när det var julafton.Hemma hos mamma o pappa var det full rulle med matlagning.På menyn stod det inbakad fläskfilé med potatisgratäng mmmmmmm så pass gott var det , blev även en otroligt god sallad till med massa rucola mmm.

Neo hjälpte också till.


Vi passade också på att testa tomteblossen jag köpt , lika kul nu som när man var liten =)



Maten blev som sagt väldigt lyckad , åt så jag trodde jag skulle sprängas.Neo han gick det lite trögt för kan ju bero på att han glufsat så pass mycket chips och dylikt innan!


Efter maten börjde jakten på det försvunna spelet När Och Fjärran som än idag är spårlöst borta.Så jag och lillebror spela lite fia.Han måste ha fuskat för han vann =( Bättre för mig gick det när vi spelade Texas Holdem.Första gången jag spelade och jag sopade mattan med grabbarna hahaha.Fattar inte spelat än hahaha.Vi spelade två gånger och som sagt första gången VANN JAG andra gången kom jag tvåa =)Sen ville dom inte spela mer hmmm undra varför haha!Klockan tickade på rejällt så det blev en snabb fika bestående av kladdkaka , glass, maränger,  chokladpudding m.m.Självklart skulle Neo vispa , vem annars =)


Neo ville även hjälpa till med disken under kvällens gång.Så fort man är i köket nu så ska han diska och plaska med vattnet.Han passade även på att smaka på diskvattnet idag mmm smarrigt värre =)



Klockan närmar sig tolv och älskling försöker att få upp skumpan hahaha.


Klockan slår 12 och vi SKÅLAR in det nya året!
image543


Jag är hel impad av Neo som orkade vara vaken ändå fram till 12 slaget men hemma sen slockna han så fort han la sig i sängen.
image549








Kommentarer
Postat av: angelica

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft =)
Gott Nytt År!

2008-01-02 @ 14:03:57
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0