Sjuk!

Mår bajs rent utsagt!Vaknade strax efter 5 imorse och mådde inte alls bra , kände mig illamående och ont i magen.Trodde först att det hade o göra med att jag vräkte i mig en massa glass igår men konstigt om det skulle sitta i så länge.Försökte äta frulle vilket inte alls gick , kändes som att jag skulle kräkas.Ringde till mamma för att rådfråga.Kom fram till att det är nog lika med bäst om jag är hemma, KUL.Jag som ALDRIG är sjuk.Så det blev att sjukanmäla mig för första gången på flera flera år , minns inte ens att jag sjukanmält mig innan.Hoppas att det blir bättre under dagen så jag kan jobba imorgon.Nu ska jag försöka att vila , se hur det går för det känns som allt bara snurrar när jag blundar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0