Ut Med Det Gamla , In Med Det Nya!

Äntligen har det kommit lite snö!Se om jag orkar leta reda på Neos pulka imorgon så vi kan åka lite.Hoppas bara att snön ligger kvar , det var väldigt blaskigt när jag sluta jobbet.Skönt att denna helg är över!Allt har känts så konstigt eftersom det varit så många helgdagar.Men nu äntligen är allt som det ska igen!Helgen har varit lugn jobbade 10-20 i fredas (passet jag hatar av hela mitt hjärta) det var hur lungt som helst på jobbet , folk har nog inga pengar kvar efter alla dessa helger och rea.Själv har jag inte fyndat nått på rean , tycker mest att det är gammalt skit.Nu i veckan beställde vi även den otroligt snygga svarta sänggaveln från Mio!Hämtar den den 25 kommer bli så jäkla snyggt =)

Imorgon blir det att köpa 3 såna fast i svart elle svartbrun som det hette.Sen blir det att lägga ut den gamla bokhyllan på blocket ihopp om att nån nappar.Sängen hade vi tur med för den köper svärmor.Sängen (bokhyllan) är det egentligen inget fel på utan jag känner bara att jag vill ha nått nytt och jag blev helt kär i sänggaveln.Se om vi slår till på ett soffbord i samma serie...Det är så roligt att köpa nytt och göra om hemma.Jag måste sen packa ner allt i den gamla och rensa lite för allt vi har i den nu kommer inte att få plats i det nya.
Så är jag sugen på att köpa nya matsalsmöbler med det får nog vänta till Neo är lite större för än så länge är det rätt kul att slå med olika saker på bordet, så kul med saker som säger PANG!Så nästa projekt blir nog en stor säng till Neo , inte kan han ha spjällis i all evighet.Än så länge har han inte snappat hur han själv kan ta sig ur och i , peppar peppar ta i trä.Men där emot vill han sova hos oss allt mer nu....Typ som i morse ja jag har så ont i min axel att jag knappt kunde jobba.Neo han har kört in armbågen i mig hela tiden sen så har jag sjäv legat så galet att jag har jätte ont.Håller tummarna för att jag får sova själv i natt!Men visst att det är mysigt att ha honom i sängen men mindre mysigt när man inte kan sova.Kände mig som ett vrak på jobbet idag.Nu ska iaf jag se färdigt på filmen CIAO BELLA!

image555
En film om längtan efter den stora kärleken. Om den sinnessjuka berg-och dalbanan av magont, tårar och nackfjun som reser sig. I klassisk Hollywoodstil får vi följa två människors promenad rakt in i varandras armar. Och det bubblar och svider precis som i verkligheten. Men tiden är begränsad. En vecka. Ibland måste man ta sitt livs viktigaste beslut när man är sexton. Mustafa Moradi är en sextonårig kille från Lerum. Han längtar efter en tjej. Problemet är bara att alla tjejer bara vill vara hans kompis. Men så uppenbarar sig en genial idé: han låtsas helt enkelt vara italienare. På Gothia Cup. En värld av möjligheter öppnar sig. På andra sidan stan är Linnea på jakt efteren killemedstil, mod och brinnande passion. Inte det lättaste atthitta hemma i Sveriges absolut fulaste och tråkigaste förort.Vem vet vad som hade hänt om hon inte träffat världens mest romantiska italienare,"Massimo".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0