Då Var Det Dags Igen....

Helt otroligt......imorse när jag tog upp Neo tyckte jag han var lite varm tänkte inte mer på det.Men när han fortfarande var varm tänkte jag att det är lika bra att ta en feber och mycket riktigt hade han 38.VARFÖR INTE?!Jag har inte haft en full måndaslön detta år!!!Idag skulle jag bara ha jobbat 8-12 men ändå....Imorgon om han ska vara hemma får vi dela på dagen , jag kör två pass ett i deli 11-14 o sen i kassan 15-20.Så då får jag vara hemma mitt första så får älskling gå hem lite tidigare så jag kan jobba kassa passet.Hoppas detta inte håller i sig så vi slipper vara hemma midsommar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men guuuuuuu stackars neo....hoppas verkligen att han blir bättre.Hoppas att det bara är nått tillfälligt,stackars lillfis.Guuu ja bara jobbar till 21,00 idag kul liksom ,steff då börjar 19,00 ikväll att jobba(ett sk. nattpass)...hahaha imorgon då...mmmmm sug på den du ciao

2008-06-17 @ 08:47:08
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: karro

tack detsamma :D

kram

2008-06-17 @ 12:39:05
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0