The Spiderwick Chronicles

Igår kväll blev det film och jordgubbar , jag fick välja och jag valde The Spiderwick Chronicles.Vi båda tyckte att den var riktigt bra , jag gillar fantasy filmer så denna passa mig perfekt.

Tvillingbröderna Jared och Simon Grace och deras syster Mallory upptäcker att det finns en magisk värld i det gamla huset de precis flyttat till, The Spiderwick Estate. En värld som består av älvor, troll och andra varelser.











Nu är det fotboll här hemma vilket inte intresserar mig för 5 öre , Neo är helt vild och springer omkring och skriker HEJA HEJA!Och tydligen funkar det för Sverige gjorde precis 1-1!

Kommentarer
Postat av: Eve

Den filmen vill ja see.. :) Har läst alla böcker av Spiderwick och dom ä bra :D

2008-08-14 @ 16:19:24
URL: http://ewwwliiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0