Ensam Hemma

Kul jäkla jul då , vi har fått ett stenskott på våran bil som gjort att det blivit en jätte stor spricka....Så imorgon innan jag börjar jobba blir det att åka till Bilglas i Linköping och se vad dom säger.Vi måste nog byta ut hela glaset , billigt!Hoppas bara att försäkringen täcker och vi "bara" betalar självrisken.Att det ALLTID ska vara nått!
Idag fyller som sagt min lillebror 18 år så vi var där en stund nu på kvällen och fika.Blev rätt sent innan vi kom iväg för Neo vägrade äta.Efter dagis har han nästan skrikigt konstant , vet inte vad som var fel.Han tog sig om benen och sa ajajaja så till sist gav jag honom en tablett , men inte skulle han äta inte.
Älskling åkte sen på innebandy träning så nu väntar jag på att han ska komma hem , träningen slutar 23:00.Vilka jäkla tränings tider egentligen.Ska bli intressant att se hur länge han pallar , hahahaha.Nu blir det sängen och lite Tv 4 Fakta , skit bra kanal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0