Feber Friiiiiii

Tänka sig att man kan ha sååå tråkigt av att gå hemma.Igår kväll var jag helt feberfri vilket jag även är idag.Så för att fördriva tiden ska jag och Neo göra en suprise till brudarna på jobbet =) Igår låg jag halvdöd i sängen nästan hela dagen , frös som 17 så jag hade på mig dubbla täcken.När älskling kom hem sov jag o Neo så nån mat var inte klar , inte hade jag tagit fram nått heller.Jag skulle ju egentligen ha jobbat sååå......Älskling åkte och köpte kinamat.Man kan nästan tror att vi lever på kinamat , men det är ju sååååå gott.Neo käkade nästan upp en hel stor tallrik.



På kvällen började vi se filmen Jumper, än så länge är den skit bra!Vi får se färdig den sen när älskling kommit hem.Han ringde imorse och fråga om det OK att han jobbade dag ca 1år till.Tydligen ska han "träna" upp sig ordentligt innan han jobbar natt igen.Blir några tusen mindre varje månad men det är det värt eftersom vi får mer tid för varandra.


image837

Filminfo:

Ett genetiskt misstag har gett en ung man förmågan att teleportera sig själv vart som helst i världen. Han upptäcker att denna förmåga att hoppa i tiden har existerat i tusentals år, och han hamnar mitt i ett uråldrigt krig mellan "Jumpers" och de som har svurit att döda dem.












Idag började Neo dagen med att köra ett pass på min Orbi =) Gick vela sisådära....Nu är det dags att ta tag i SUPRISEN!!!
image840
image841


Kommentarer
Postat av: Tojja

Tack så jätte mycket för den goda rulltårtan. Vilken tur att vi valde att handla på Signalen idag. Barnen tyckte med om den jättemycket. Karm

2008-03-15 @ 18:46:45
Postat av: angelica

hej tjejen, jag var också pepp för o jobba med dig... o för pengarna också.. haha.. men nu ligger man där man ligger..
utslagen..
känner mig sådär.. men det ordna sig iaf eller? inte bra när man har en morgontid sådär.. men nån annan ville väl ha pengarna kan jag tänka mig.. haha!
Kram på de =)

2008-03-16 @ 14:57:10
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0