Heeeeeelg!

Jiiiiippi det är helg , äntligen!!!Nu är det bara till o ladda inför tjejfesten imorgon =) Känner mig rätt trött så det får bli att ladda imorgon , måste till bolaget också!Ska bli så jäkla kul imorgon , har köpt så mycket nytt jag ska ha =)

Igår var vi och bokade en tid för nytt bilglas , självrisken blev omkring 18-1900 , kul!Sprickan blir allt större och större så det är lika bra att få det gjort!Förbannade stenas!Innan vi åkte dit stanna vi till och tvätta bilen , Neo blev jätte rädd och skrek nästan hela tiden.Sen efter när jag fråga honom om han blivit rädd svara han Nej , hahahaha!Bilen blev inte 100% ren , var rätt skiiitig innan.Nya skattmärket är på också , inte direkt billigt med bilskatt!Stanna till på stan och bytte mina pumps så nu har jag två hela skor =) Helt redo för dangolvet är jag nu!Blev även kinamat till lunch sen blev det till o gasa till jobbet , mätt som bara den så jag hade nog behövt vila mig lite ist för jobba!Jobbade passet 14-20 i deli vilket kändes som en evighet.Hemma sen körde jag ett pass på Orbi sen blev det sallad och baguette.Vi kollade också på film , I Want Candy.Rätt rolig film måste jag säga fast jag var lite skeptisk eftersom Carmen Electra är med!

image806

Filminfo:

Joe och Baggy beslutar sig för att göra ett annorlunda examensarbete som ingen på deras filmskola kommer att glömma. Istället för en tråkig och traditionell film efter konstens alla regler får de chansen att spela in en porrfilm med porrstjärnan Candy i huvudrollen. Men killarna märker snart att det inte är helt problemfritt att spela in en porrfilm på dagtid hemma hos sina föräldrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0