Mantorp

Idag var vi som sagt och hälsade på i Mantorp , höll nästan på att somna i bilen på väg dit för det är sååå långt hahaha.Snöa gjorde det också som 17 så det var lite svårt att se , speciellt när mammas o pappas bil skvätte så pass på våran ruta!Inte nog med det så var alla Sveriges traktorer ute och åkte i slowmotion.Väl framme gick vi husesyn , jag passade även på att testa bastun lite!Sen bjöds det på fika av alla dess sorter , Neo skulle självklart ha av varje sort.Men äta skulle han inte , han har nästan inte ätigt nått idag vet inte vad det är frågan om.Han ska äta lunch på dagis imorgon så då lär han äta!


Nu blir det CSI sen en välbehövlig dusch , har precis kört 30 min på Orbi.Sen blir det nog att se färdigt filmen vi börjde se igår och om jag orkar ska jag se Shark som numera sänds nattetid 23:20-00:20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0