Ny Outfit!

Har precis kommit hem efter en rejäll shopping runda på stan med Johanna och Empa , Neo han var nästan snäll hela tiden.Tror nästan att han blev lite kääär i Johanna =) Trodde att det skulle bli Johanna som skulle shoppa som en galning...ist blev det jag.Nya diadem , örhängen , väska , leggins , pumps , tunika , lösögonfransar m.m.



Neo han fick sig ett gäng boxer , badshorts och en svea mössa , har länge tänkt köpa en till honom så idag slog jag till.Han blev jätte söt i den och skulle ha på sig den på direkten!



Macka på SubWay blev det också , första gången för Johanna och hon gilla det!Lustigt nog kändes det som att vi träffa på nästan alla från ica på stan.Många som är lediga måndagar så då är det bästa att passa på att shoppa!Mina pumps som jag köpte var lite defekta så jag fick 10%....vad är liksom 10% på ett par defekta skor?!Hon kollade och dom skulle få in nya i veckan så jag köpte dom här så ska jag byta sen när dom nya kommer in.Köpte dom bara ifall att dom inte skulle få in några nya.Letade som en galning i alla skoaffärer men alla som är snygga ligger runt 600-700 och det tycker jag är liiiite dyrt.Pumps är liksom inga vardags skor för mig!Så nu är jag helt redo inför lördagen med min nya outfit , testade tunikan när jag kom hem och jag vet inte om jag ska ha leggins elle bara vanliga (dvs inte svarta) strumpbyxor...hmmm.Kollade också efter en mikrofon åt Neo , han vill så gärna sjunga nu när jag har singstar.Den med stativ var slut och stativ måste han ju ha!
Blev också en klänning med solhatt till lilla Maja som vi ska hälsa på.
Så roligt att shoppa lite "tjej" kläder!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0