Sömnlös Natt!

Trött tröttare jag...så har det varit hela dagen lång idag.Allt började igår när Neo skulle sova , tog jätte lång tid innan han somna och strax därefter vakna han.Så jag tog in honom till oss för jag kollade på CSI , tog inte lång tid innan han somna så jag la honom i hans säng.Ser färdigt CSI och sen Shark blandat av lite Nätpedofilerna på 5:an sen när vi ska sova gissa vem som vaknar då?!Neo skriker efter mamma så det var ju bara att hämta honom igen , Neo han ligger halft på mig samtidigt som jag försöker att ge älskling kli eftersom han skulle upp 05:30 och vi hade en rejäll sovmorgon.Neo han somnar igen så jag bär in honom kollar lite på tv innan jag släcker , sover som en gud tills jag väcks av älskling...
-Neo är vaken!!Så det var ju bara att gå upp IGEN!Tar in honom till oss men han har nu inga direkta planer på att sova så efter typ en timma går jag upp och gör välling åt honom.Käkar nästan upp allt och det dröjde inte länge innan han somnar , slumrar själv till en stund.Vaknar av att Neo är helt svett och min tröja är blöt...mysigt!Bär in honom nu för sista gången runt 5 snåret.Dröjde inte länge innan klockan ringde och älskling gick upp , nu tänkte jag att Neo han kommer nog sova till 10 eftersom han varit vaken halva natten...men icke sa nicke.Runt 8 vaknar han pigg som 17 så det var ju bara att gå upp.Jätte fint väder var det ute så jag var lite sugen på att gå ut men det behövdes städas här hemma så det blev till o dammsuga , torka golv och plocka iordning.Neo tyckte det var jätte skoj , sprang omkring och skrek damm damm.När han sen sov middag passade jag på att köra ett pass på min Orbitrac , blev en halv mil och sen duschen.Blev lite stressigt innan vi kom iväg , Neo han ska styra med så mycket annat än vad han ska!
På jobbet gick tiden jätte fort fast att det var jätte lugnt , imorgon blir det deli 7-15.Vi ska även hem till min mamma o pappa för min lillebror fyller 18 FATTA 18!!!Nu blir det sängen och förhoppningsvis en full nattsömn! ZzZZzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjena Sofsan!
Jag såg Juno igår, det var helt ok. Var lite trött med så jag höll på o somna flera gånger.. Grönan somnade efter 5 min, vi ses på jobbet sen. jag kommer kl.14 (till firren) bye!

2008-03-05 @ 09:27:03
Postat av: Empa

Haha. Neo han är en riktig liten buse, energiknippe om nåt!!!
Nej jag vet i faan vad det blir för outfit på lördag! Skorna jag beställt har inte kommit, för paketet är på villovägar.. så jag får ha ett par andra skor istället. Inget blir som jag tänkt mig.. haha! Men det ordnar sig, kul ska vi ha och laddar det gör jag än :)
TJAO

2008-03-05 @ 11:57:18
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0