Uppdatering!

Redan onsdag men tänk om det kunde vara söndag så denna skit vecka kan vara slut!Idag var det 14-21:15 som gällde , kul!Imorgon 15-21 i deli och sen på fredagen passet som jag hatar av hela mitt hjärta 10-20.Lördagen då jobbar jag i kallis 6:30-16 blir nog en hel del då eftersom det är finalen i Go Melodiii!

Söndagen
då var jag rätt "sjuk" , blev lite väl mycket SPRIT!Men som sagt det var en sjukt kul kväll =) Älskling och Neo åkte och titta på när Linus spela match så jag kunde "vila" i fred.Hade lite svårt att sova så jag satte på filmen Death To The Supermodels , skit dålig film!

image829

Filminfo:

Världens fem högst rankade och absolut snyggaste supermodeller samlas på en tropisk ö för att bli fotograferade av tidningen Merle till vad som skall bli det bästa bikininumret någonsin. Dagen efter ankomsten börjar plötsligt mystiska saker hända.





Neo och älskling köpte med kinamat hem guuuu så gott det var.Neo hade också fått ett halsband av Kasper som han hela tiden skulle ha på sig.Han har på sig halsband , svettband och mina pumps....hur ska detta sluta!?Sen myste vi hela kvällen lång!Jag såg även filmen Blind Dating när älskling sov , den var sisådära.

image830

Filminfo:

En ung blind man tror sig ha hittat kärleken tillsamman med en indisk kvinna. Deras relation tärs dock av kulturella skillnader.















Måndag
då var jag ledig och älskling hade semester.Vi gick till jobbet och köpte icas frysta kanelbullar , sjukt goda bullar!Smakade som hembakat!Vi tittade också på film , blev Moving McAllister trodde den skulle vara roligare men den gick helt klart att se.
image831

Filminfo:

När Rick Robinson bara har fyra dagar kvar till sin advokatexamen får han den ovanliga möjligheten att skaffa poäng hos sin chef, och utan att tänka tackar han ja till något han egentligen inte borde ha tackat ja till.












På kvällen sen var det serietime först ut var outsiders sen CSI och sist men inte minst Shark , tittade också lite på nätpeddona , sjjjuuuuuuuuuuuuuka gubbar!

Igår jobba jag 14-19 i kassan , hade blivit nått galet med min tid så vi var två på den så jag var på golvet och körde lite varor.Skiit kul att får göra nått annat , kände mig lite som en praktikant eftersom jag inte kan deras rutiner.Det blev till o gasa efter jobbet hem till mamma o pappa , finalen var i full gång och den sändes på kanal 9 som vi inte har.Hemma sen blev det sängen!

Idag
började jag också 14 så jag passade på att träna lite , körde en miiil på min OrbiTrac.Har kört en mil varje dag denna vecka vilket känns bra , bort med fettet!!!!Neo tycker också att det är kul att träna , fast han sitter mest på den =) Jobbade gjorde jag till 21:15 , skiit kul att stänga....NOT!Idag var det många som mucka med mig så jag kände för att dela ut en o annan bitchslap kan jag lova!Nu ska jag hoppa i säng och kolla lite på tv4 fakta , ZZZzzzZZZzzZZZZzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0