Vad Är Nu Detta??

Vaknade tiitade ut....var tvungen att gnugga mig i ögonen...trodde inte att det var sant....SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
Vad 17 är det frågan om egentligen?!Ena dagen är det vår på G som tusan nästa är det vinter.Blir inte klok på detta skit väder , vi som hade planer på att grilla Påskafton!Allt är förstört!

I lördas var älskling ute och svängde sina lurviga och på nått lustigt vänster lyckades han glömma kvar sin jacka i taxin med bilnycklar , körkort och bankkort i.Bara jackan kostar 2600:-!Ringde taxi och polis men ingen jacka , vilket är väldigt märkligt eftersom vi vet att den är glömd i taxin och chaffisarna ska lämna in kvarglömda saker till polisen.Så det blev till o spärra alla kort beställa nytt körkort och boka in ett låsbyte på bilen.Känns som att det skulle vara roligare att lägga pengarna på nått roligare.Nått positivt är att på Biva kodar dom om larmet och dom beställde en nyckel åt oss, det kostar 1000:-.Vi trodde att detta skulle gå loss på flera flera tusen!Kan ju chaffisen stå där med en värdelös nyckel och kort!Hoppas jackan passar!

Igår
var det jobb som gällde , jobbade 7:15-14 i kassan.Var lite körigt fram till lunch sen dog det ut.Vi båda hämta Neo på dagis så han blev överlycklig.Jag hade köpt med en rostbiff stek hem så det var bara att sätta igång med maten.Blev rostbiffstek med färskpotatis (cypern) egen gjord sås och en extremt god sallad.Och som vanligt äter Neo mer grönsaker än "mat".Tänka sig att det är grönsaker som gäller annars brukar det vara tvärtom =) På kvällen var det LHC-Djurgården som gällde!Som väntat sparkade LHC stjärt så nu är det GULDET som gäller!Jag passade på att kolla färdigt på Förtrollad, rätt bra!

image854

Filminfo:

Den onda drottningen vill hindra prins Edward att äkta Giselle och sänder henne därför från den animerade världen till New York. Anpassningen till verklighetens värld blir svår, men hon får hjälp av advokaten Robert och blir strax kär i honom också.





Idag hade vi lite sovmorgon , jobbade 9:30-15.Rätt mycket folk med det är inget emot imorgon.Nästan så jag ska försöka få tag på lite lugnande , värsta dagen på året.Folk är helt vilda när dom handlar , sjukt mycket pengar folk lägger på mat.Många som var inne idag sa att dom skulle komma igen imorgon.(?!)Drog till Tornby direkt efter jobbet , var i stort behov av dvdfodral , blev även lite leksaks bilar till Neo =) Stanna till på stan för jag skulle in på Village , mamma hade köpt en snygg klocka till lillbrors rum som jag var lite suugen på.Är nästintill likadan som den jag köpte på Nordik som vi har i v-rummet.Denna klockan skulle vara i köket , skiiit snyggt blev det.Jag är verkligen en hejare på detta med inredning , hahahahaha!
Johanna fråga idag om jag skulle mä ut lörda om två veckor , blev allt lite suugen.Inget slår att få skaka lite rumpa emellanåt.Fråga älskling om det var OK , det första han säger är -Du ska ju på vårfest.Hahaha den är liksom den 17 Maj dvs evigheter tills dess.Lyssnar precis på min favvo Brittan och då kan man ju inte bli annat än partysugen så det lutar nog åt lite partaj , Linda fick sån mersmak =)Nu är det dags för ett rejällt pass på min Orbi älskling , bort fett bort!

image855

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag väntar på recept på daim-rulltårta!!

2008-03-19 @ 21:32:30
Postat av: Anonym

Hahahaha =)

2008-03-19 @ 21:57:25
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Farmor

Hej på er. Nu är farmor inne för första gången och skriver här. Hoppas det funkar. Jag tycker verkligen att du ska gå ut Fia, det är inte för ofta du gör det. Glad Påsk på er, vi åker ju till Åland idag, kul för oss. En stor påsk kram till dig Neo önskar farmor och Ronny. Vi ses på lördag. Hälsa mamma och pappa.

2008-03-20 @ 09:02:22
Postat av: Anonym

Extrem tam klocka hahahsha

2008-03-21 @ 19:02:43
URL: http://sajjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0