Vilket Drama!

Tack gode gud att det är söndag idag!Har en riktigt bra vecka framför mig fast det kommer nog att vara full rulle på jobbet.På lördag är det påskafton och då blir det förmodligen invigning av grillen om det nu inte blir snö som jag hörde det ryktas om.


Igår på jobbet gjorde Neos och min suprise succé!Suprisen var otroligt goda dajmrulltårtor som jag och Neo bakat , dom blev otroligt lyckade måste jag säga.Receptet kommer lite senare sen!Full rulle var det på jobbet , alla skulle visst ha mackor och diverse.Vi hade sjukt kul på jobbet , skrattade åt flytande bajs i simhallen till kokt elle var det grillad korv =) Efter jobbet var laddning inför Go Melodi , som slutade med total katastrof.Min fråga är -VARFÖR SKA FOLKET RÖSTA NÄR DET REDAN ÄR UPPGJORT?Pengakåta as! Satt nästintill och skrek i soffan , Sannas låt vann för det var den VI röstade fram!

Idag jobbade jag 9:45.14:30 , en riktig glidar tid.Fast det var sjukt mycket folk på jobbet , men som tur var kom några lite tidigare och styrde upp det hela.Brukar inte inte vara total katastrof annars om söndagarna , men vi var en en kort och det märktes.Efter jobbet var det Ikea som gällde , stanna till på Blomsterlandet och shoppa lite ja vad ska man säga svarta plastiga prynads blommor som jag har i en vas med lampor , blev skiit bra som alltid =) Jag var fast bestämd om att hitta en påskpresent till Neo och det gjorde jag också på Sagoland.En mikrofon med stativ som INTE är rosa!På Ikano hitta jag ett nytt svettband till Neo (det som gäller dag som natt) en t-shirt och nya fillingar.Inne på självaste Ikea köpte jag rullgardiner , en super lång till Neos rum som är blå och två svarta en till sovrummet och en till v-rummet.Har letat och letat efter svarta men inte lyckats hitta , kollade senast igår på Ikeas hemsida men idag hade dom visst fått hem.Handlade rullgardiner för 600:- så jag hoppas verkligen att det blir bra!Hemma sen var det Singing Bee, hon som vann var super duktigt!Jag skulle också vilja vinna 100 000:-Se om jag ställer upp nästa gång , dom säger ju att man inte behöver sjunga bra bara rätt =) Nu blir det film , lutar nog åt Förtrollad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0