Ensam Inatt....

Hatar att sova själv , visst att det gick an när älskling jobba natt då blev det en vana...men nu är jag ju van vid att ha nån som sover brevid mig.Inatt kommer jag med största säkerhet höra en massa konstiga ljud och skrämma upp mig....Varför jag är själv beror på att älskling hela tiden sagt att 30-års festen är på fredag men sen visade det sig att den är på lördag.Och eftersom jag fyller 25 på söndagen och vi ska till min mormor på middag så kan vi inte gå på den eftersom det ska köra bil vid 12 dagen efter.Så idag ska dom fira födelsedags barnet lite och han bor i Mjölby så älskling ska sova där.Man kan ju undra hur detta partaj slutar ja menar jag vet vilka fyllesvin dom är ;)

Idag har vi varit hemma hos mamma o pappa hela dagen , måste hålla Neo sysselsatt.Jag har legat och han har styrt med både det ena o det andra.Fyllde poolen också , Neo skulle självklart hålla i slangen och det slutade med att jag blev väldigt blöt.



När vatten blivit lite varmt var det dags för invigningen , jag kan beskriva det med ett ord GALET!Neo han blev helt vild som att han aldrig innan badat , så poolen lär bli använd nu i sommar dvs om vädret tilllåter.



Jag o mamma åkte en sväng till Tornby sen på kvällen , jag hade span på stickers på Gallerix.Kände mig lite vilt och slog till , mamma hon kunde inte heller motstå så hon köpte också.Bild kommer sen när mästerverket är på plats.Känner i ryggen nu att jag ansträngt mig förmycket , får göra mina övningar sen så blir det kanske bättre.Just det ja...mamma var på stan på dagen och shoppade vilket resulterade i 4 klänningar åt mig...tidiga födelsedagspresenter =)(Sandra jag vet att du kommer bli avis när du ser min gula..lalalaaaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0