Kan Jag Ställa Cykeln Här???

Då var det passet över!!Idag var det lång pass som gällde 11-21:15 i kassan , måste säga att dagen gick jätte fort.Hann knappt komma till jobbet innan det var dags att gå hem , nu ska jag ta mig nått att äta sen ska vi se klart på filmen Clubland , sååå rolig film.Vi har skrattat nästan hela filmen , mamman säger så roliga saker , sen är hon lite av en biatch också.

På jobbet fick jag frågan som jag aldrig trodde att jag skulle få....En dam kommer springandes till kassan med sin CYKEL och frågar om hon hinner in och handla.Klockan var då 20:01 ja sa att vi stänger inte förrän 9 så det gick ju bra , hon trodde att vi stängde 8.Sen frågor hon om det är OK att hon ställer sin cykel vid kassan....Ja menar vi har ju så många cykel ställ framme i kassan.Ja sa till henne att det är bättre att hon ställer cykeln ute där den ska vara.En annan kund säger  till henne att hon har faktiskt en timma på sig så hon kan minsann gå ut med cykeln.Det blir fan i mej bara värre och värre snart kommer dom vela in med bilar och motorcyklar!

image1016Jean Dwights (Brenda Blethyn) karriär som stå upp-komiker sjunger på sista versen. Och privat är livet, med två söner i tonåren, allt annat än den kärnfamiljsidyll som beskrivs i veckomagasinen. Pojkarnas pappa - som för 25 år sen hade en hit - har lämnat familjen och drömmer fortfarande om comeback. Tim, den yngsta sonen har träffat den vackraste flickan på jorden, och var det inte för hans dominanta och färgstarka mamma hade han svävat på rosa moln. Men Jean vill inte släppa taget om sin son och de två kvinnorna slåss om hans uppmärksamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0