Middag I Valla

Idag har vi varit hela dagen hos min mormor , hon bjöd på en smarrig söndamiddag!Mormor har nämligen fyllt år så det blev ett o annat paket för hennes del.Som vanligt när man är hemma hos mormor så gör man inget annat än o äter , känner mig sprick färdig.Neo lekte med min kusins barn sen när dom åkte hem blev han helt sjövild!

 Snodde kort från syster



Hemma skulle Neo sitta lite på toan han tog i för kung och fosterland och ut kom det en korv på ca 1decimeter.Så glad han blev klappa händerna sen skrek han efter namnam =)
Efter duschen sen slockna han i sängen innan 7 , tur är det för imorgon ska han vara på dagis strax efter 6.En otroligt lång dag väntar mig imorgon 6:30-18:00 är inte att leka med!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att nån har med sig digikameran ser jag.....hahahahahahahaha

2008-10-19 @ 20:48:22
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0