Tant Doktorn

Klockan 4 i morse kom Neo in till mig och efter det blev det inte många minuters sömn.Neo skulle prata en massa och sen låg han och skratta hela tiden , inget jag direkt är sugen på 4 på morgonen.När han äntligen somnat ringer klockan , vi skulle till vårdis för en efterkontroll efter öroninflammationen tidigt.Allt såg jätte bra ut och Neo han var så duktigt så , bara för att han varit så duktig fick han välja ett klistermärke som direkt klistrades på vagnen.
Hem en sväng sen bar det av till dagis , jag skulle börja lite tidigare så Neo fick vara med och äta vilket inte är allt för ofta.
Ikväll ska älskling börja tidigare så Kellan var en riktig pärla och bytte så hon tog min stängning ...puss på dig Kellan ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha ja jag önskar jag också kunde prata så :) hahaha

2008-10-14 @ 21:18:57
URL: http://nattaliiees.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mmmmm det har vi och det är jag som är pimpen...hahahaha

2008-10-14 @ 21:46:16
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0