Trötter

Så fort dagarna går  hinner inte med för 5öre , känns som jag nyss gick upp.
Idag blev jag inringd , Sverre behövde en hjälpande hand på osten.Tyvärr blev det inte så mycket tidigare eftersom jag fasta på dagis.Där var det en färd till skogen som gällde , tänka sig att hur kul det kan vara att leka med pinnar och kottar.Vilken fantasi barn har , märker det på Neo nu hur han fantiserar när han leker.Så roligt att bara lyssna på honom när han leker =)
Strax åker älskling och jag tänker krypa ner i sängen , känner mig hur trött som helst.Spelar ingen roll hur mycket jag än sover så känner jag mig ständigt trött ZZZZzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag är uppmärksam. Noterade att du har längre lugg på headerbilden :)

2008-10-09 @ 01:21:00
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter och nu diskuterar vi det heta ämnet gällande hur mycket pengar en studerande ungdom idag egentligen ska få per månad. Utan ett jobb utanför pluggandet så är det alldeles för lite pengar och det är oerhört svårt att få till en roande framtid. Jag hoppas och tror att även du vill vara med och snacka om detta. Nu får du chansen att dela med dig av just dina tankar i en av de absolut snabbas växande bloggarna just nu. Ha sedan en fortsatt trevlig Torsdag!

2008-10-09 @ 15:30:44
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om de sjukt snygga och billiga Diseljeansen på min blogg?

2008-10-09 @ 15:36:35
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0