Misslyckad Middag

Middagen idag bestod av ett experiment.Jag hade köpt en tomatsås på jobbet som var ny med smak av basilika som jag tänkte göra pastasås av.Lät såsen koka upp sen hade jag i grillad kyckling och svamp med knaperstekt bacon uppe på.Såsen blev hur smaskig som helt men det var den färska pastan som smakade citron.Kände en doft av citron när jag öppnade paketet men tänkte att den smakar nog inte så men gjorde det vill jag lova.Sååå äckligt det blev , åt lite bara för att men till sist gick det inte ner.Tur att vi hade en massa grönsaker och örtbröd till.Ska ta tag i han som har den avdelningen för  jag ska verkligen ha pengarna tillbaka.Synd att det blev misslyckat med pastan när såsen blev så god!



Resultatet och en kladdig Lillfis , Neo han lyckas äta med hela ansiktet =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv; Åååhhh jag vill också ska ladda ner de direkt:D!

2008-09-09 @ 22:40:32
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så tråkigt att middagen blev misslyckad, men Neo varkar nöjd ändå =)

Ha de så gott !!

2008-09-10 @ 01:25:36
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Empa

Hihi, vilket liten matgris han är neo :P

Jag ska jobba åt carro, men hon ville bara byta den.. o då fick hon en lör 9-14 o ja jobbar sön 9.45-14.30. ja kunde inte säga nej eftersom det e mer pengar då.. ja menar ja har lite halvt panik gällande tider o så nu, hehe! Men du vet ju att ja klarar det ändå.. däremot DU skulle inte göra det... mohaha!

2008-09-10 @ 07:31:08
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: LindaB

Mums, vad gott det lät med citronpasta:) Inte! Men pastasåsen lät ju riktigt smaskig...Måste prova...

Kram

2008-09-10 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0