Gräsänka

Vilken härlig dag det varit idag , rena rama sommaren!!Dagen började med jobb  7-14 sen gasade jag hem för att bege mig ut i solen , sååå skönt.Känner i ansiktet att solen tagit, lite åt det röda hållet =) Hoppas av hela mitt hjärta att det är lika fint väder imorgon och på måndag när jag är ledig , pressa pressa =)
Det har även mumsat grillat idag hemma hos mamma o pappa , sååå gott!
Älskling han hade inte tid att komma för han skulle ut med några kompisar.Tydligen är det nån som spelar i ett band som skulle spela på Strandvägen.
Så nu är man gräsänka förtillfället =(

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 12:21:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0