Stockholm

Imorse bar det iväg i våran otroligt snygga firmabil till huvudstaden.Vi var bjuda till Ridderheims på lite information om deras produkter.Mycket intressant att få veta mer om produkterna vi säljer synd bara att mer än hälften åker in i ena örat och ut i det andra , mitt minne är som en guldfisk!En mycket lyckad utflykt blev det och roligast var bilresan hahaha.
Nu ska jag strax hoppa i sänga så jag är pigg och fräsch inför morgondagen , Björnan ska det ju skakas rumpa till på Harry´s =)

Dagens roliga var när Ulla skulle parkera och försöker trycka ner kopplingen som inte fanns (automat) utan det blev en tvärnit hahaha vi fick iaf testa bältena som förövrigt fungerar utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Cat

Hehe! Otäckt det där när man är van vid manuell växellåda.. Jag har också letat efter koppling i en automatbil.. Tväärnit. =P



Jaa, riktigt skickligt av honom!! ;)



Sov så gott tjejen!! =)

2009-04-16 @ 22:14:51
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Zandra

Sv: det var det. Blir lite godare när man vet att man gjort den själv också :)



Inte lätt de där med automat och inte automat :P

2009-04-16 @ 22:30:48
URL: http://znest.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha inte lätt kanske om man är van vid en manuell växellåda :D

2009-04-16 @ 22:43:40
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha alla har väl gjort fel någon gång?

2009-04-27 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0