Uppstyrning

Jobbigt detta att gå hemma och vara sjuk...Men imorgon bär det av till ica igen , passet jag hatar av hela mitt hjärta 10-20 känns inte så farligt just nu.Saknar ju mitt ica , speciellt Carlberg *blink blink*
Eftersom jag känt mig 10 gånger bättre idag så har jag styrt upp det lite här hemma , plocka iordning för det såg ut som kriget.Förstår inte detta med att hälla ut alla och då menar jag precis alla leksaker på golvet så man inte kan gå.
Sen passade jag på att sitta på balkongen en sväng och inviga min nya bikini...sååå het hahaha =)
Sen har jag även kört ett pass på orbin idag och det lär bli kännbart imorgon eftersom jag inte tränat sen i söndas.

Fisen han är ju bara för söt , jag har lärt honom lite om vart han bor  , namn , språk m.m...Så kom han förrut -Mamma dom inte prata svenska.Hahaha då hade jag satt på Bob filmen med engelskttal =) Tur att det är nån som har öronen med sig!

Kommentarer
Postat av: Carlberg

Haha ja äntligen ses vi! På vårat favvo pass dessutom...

2009-04-24 @ 08:30:12
Postat av: Anonym

bättre med fet god mat

2009-04-24 @ 18:00:57
Postat av: Anonym

bättre med fet god mat

2009-04-24 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0