DRAMA På Jobbet

Nu är jag hemma efter ett riktigt DRAMA på jobbet.Klockan är en sisådära 21:20 jag hade flex så jag vänta på att bli hem släppt...det är då det händer...Hela centrumet blir bäcksvart!Det var fullt av kunder i butiken som förmodligen inte såg ett skit...Vi väntar och väntar men till sist hoppar lyset igång igen så vi sätter oss redo i kassorna men dom funkar inte.Strömmen till kassorna funkar inte...suck.Där sitter vi och där står alla kunder med sina varuvagnar och korgar......Vi ringer och ringer till sist ger vi upp hoppet och kunderna fick lämna alla varorna som vi gick tillbaka med vilket tog sin lilla tid.Som tur var hjälpte C och I till =) Inte nog med det gick brandalarmet så brandbilen kom...drama drama....Under detta drama var A så gullig och bjussa alla på kexchoklad så förhoppningsvis kommer kunderna tillbaka.

Kommentarer
Postat av: tommpa (enungman)

He he.. ja, ngn snygg stavning hos mig var det ju inte :-P

Skyller på solsting va?! ..eller på allt drama på ditt jobb då :)

2009-06-24 @ 20:49:12
URL: http://enungman.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0