Clubdag

H&M hade clubdag idag med 10% på hela sortimentet.Vi var givetvis där för att kolla läget.Jag var helt laddad att bränna pengar men tyvärr hitta jag inget direkt.Det blev två tröjor till Neo och två par Ben 10 fillingar.Neo blev iaf nöjd då bara han fick kläder hahaha.Men jag tycker att storlekarna är lite knepiga.Ta fillingarna till Neo, dom har storleken 98/104 det är lagom för barn mellan 2-4år.Han ska egentligen ha 110 men dom ramlar av bara för han är så smal.Den ena tröjan vi köpte har storleken 122/128 det är lagom för barn mellan 6-8år.Så till honom är det inte bara att ta den storleken som är rekommenderad.

Neo fick även två par nya gymnastikskor som han själv valde.Dom ena åkte på så fort köpet var gjort och dom andra har i sängen nu hahaha.Där fick vi också 10% bara för att vi blev medlemmar plus att ena paret gick för halva priset, me like!
Hemma hos mamma o pappa hade syster med varsin t-shirt åt tjejerna som hon fyndat på rean, tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Det är minsann inte lätt alltid att handla kläder till kidsen! Jag har två gånger nu köpt med plagg till min dotter från Lindex och fått byta dagen efter:( Visst kunde jag ju tagit med henne till butiken men ibland tänker man att man ska spara lite tid osv. Ha en bra torsdag!

2010-08-26 @ 08:59:01
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0