Vilken Natt

Tjejerna somna som vanligt utan problem igår.Dom sov några timmar sen vakna dom och fick välling igen men dom skulle inte somna om.Dom låg i sängen och prata tjejsnack.Till sist gav jag upp och gick in till dom.Nora hade då bajsat så det blev ett snabbt blöjbyte och sängen igen.Lampan släcktes och det dröjde inte länge förrän Nova vakna.Hennes näsa var helt igentäppt och hon kändes varm.Tempa henne och hon hade 39 graders feber.Hon fick en tablett och så gjorde jag välling för tredje gången , nu var iofs klockan runt 3 på natten/morgonen så man kan ju räkna det som en tidig frukost.Efter lite småprat efter vällingen somnade dom båda äntligen och jag kunde få lite sömn.Dröjde inte länge förrän klockan ringde 07:15 och Neo skulle upp till dagis , underbart.Som tur är tar älskling alltid lämningen så jag kröp ner i sängen igen och sov vidare!
Nova skulle till sin sjukgymnast idag men det fick jag avboka.Som tur är är febern borta (PEPPAR PEPPAR) och jag hoppas att den håller sig borta för i helgen är det 5-årskalas här hemma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jobbigt att den ena lilla fick feber. :(



Jag har frågestund på min blogg. Kolla gärna in och vågra vara nyfiken. :)

2010-12-07 @ 19:24:28
URL: http://emmset.blogg.se/
Postat av: Åsa

Va detta inlägget har jag helt missat vilken sötnos = )

2010-12-10 @ 11:12:45
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0