This Is It

Igår kollade jag på This Is It , dokumentären om Michael Jackssons.Så jäkla bra den var!Jag satt och drömde mig tillbaka då mina väggar var fulla av MJ.Då jag och Therese hade våran dansshower till hans musik i trädgården för våra föräldrar.Det var tider det =)Fruktansvärt tragiskt att hans liv fick ett sådant slut.Att döma av filmen så skulle konserten ha blivt så jävla grym.Satan i gatan vad den mannen kunde dansa och sjunga.Han var verkligen The King Of Pop!Förhoppningsvis har han det bra där uppe bland molnen för att leva en dag i hans skor var nog ingen dans på rosor.R.I.P MJ

Om This Is It:

"This is it" är framtagen från hundratals timmar av repetitioner och inspelning bakom kulisserna när Michael Jackson förberedde sig för sina 50 konserter i London, allt i high definition och med digitalt ljud. Filmen kommer att visa Michaels karriär ur ett helt nytt perspektiv och innehåller intervjuer med några av hans närmaste vänner och samarbetspartners.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, min favorit av b&j's är half baked och brownie :D

2010-01-20 @ 20:03:50
Postat av: Fridaa

Hej , min favorit av b&j's är half baked och brownie :D

2010-01-20 @ 20:04:45
URL: http://fridaakeskitalo.blogg.se/
Postat av: penny

Tycker du? Jag älskar MJ, men jag var lite besviken på filmen. Såg den för ett par dagar sedan.



Trodde det skulle vara lite mer personliga inslag också osv

2010-01-22 @ 21:53:20
URL: http://pinuppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0