iPhone 3GS 16 GB

Säger bara skam den som ger sig!Efter ha ringt runt till varenda butik som säljer mobiler lyckades jag hitta iPhonen som jag ville ha på siba , plus poäng till dom.Vi gasade dit och dom hade två kvar av den sorten vi ville ha , älskling var ju givetvis också tvungen att ha en.Säljaren var snäll och fixade en bra deal på försäkringen åt oss.Egentligen skulle 1år kosta 1025:- st men vi fick båda för 750:- Sen så har telenor surfa fritt , dvs jag kan surfa hur mycket jag vill gratis!Det kommer passa oss utmärkt när vi flyttar eftersom vi blir utan internet i ca 10 dagar så jag kommer kunna koppla upp mig på min bärbara via iphonen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg

2010-03-03 @ 09:50:05
Postat av: Nilla

Åh vilken fin telefon. Jag vill oxå ha en iPhone, men... Jag vill inte ta nåt på avbetalning, o kontant så är dom ju bara sååååå dyra!



Jag tänkte höra ifall jag får länka till din blogg? Vilket är isåfall ditt exakta BF-datum?



Svara gärna i min blogg, så jag inte missar ditt svar...



kramen

/Nilla

2010-03-03 @ 11:37:20
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: Cecilia

Ja, tycker absolut att du ska se den! :) Synd att du inte kan se den i 3D, det verkar inte vara så utbrett i Sverige än så länge, här på Irland har de det på de flesta ställen. Fast i den här filmen tycker jag egentligen inte att 3D är ett måste på samma sätt som Avatar som helt byggde på 3D upplevelsen. ha en bra dag! :)

2010-03-03 @ 14:40:04
URL: http://ceciliadanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0