Skummig Söndag

Den här helgen har varit en riktig slappar helg , igår var jag inte ens utanför dörren.Iofs har jag rätt många dagar då jag endast går fram o tillbaka till dagis.Längtar som tusan tills jag kan ge mig ut och gå utan att få ont och en miljard sammandragningar.Skulle fan kunna tänka mig i dagsläget att springa hahahahaha.Igår skulle vi haft filmkväll med en massa bra filmer.....men efter en kvart somna älskling vilket inte var helt oväntat , så jag flippa mellan tv-kanalerna halva natten ist.Sova är inte det lättaste eftersom en skön sovställning är svår att hitta.Så idag har jag legat och slappat innan vi tog oss an bombnedslaget här hemma.Märks ingen skillnad direkt efter städningen eftersom det står banankartonger , barnvagn m.m. överallt.Men snart får vi nyckeln så vi kan börja köra bort lite.
Neo passade på att ta sig ett riktigt skumbad innan sängen i det rena skinande badkaret , givetvis skulle jag fota honom =)


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

ojdå, solade i april, inte dumt det :D Vore bra skönt om det gick iår också ;)

2010-03-08 @ 09:41:24
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: roxanna

Ja visst är han :)

2010-03-08 @ 10:15:25
URL: http://roxanna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0