Typiskt

Efter att Neo varit hos tandis för en kontroll av sin framtand (inga problem där) så åkte jag till ikano för att införskaffa mig en ny mobil.Jag känner att det är dags för en iphone.Helt redo gick jag in på Telenor....MEN när killen kollar lagerstatus visar det sig att den är SLUT!Den var även slut i stan och den kommer hem om ca 10dagar , vilket kommer vara lååånga 10dagar.Jag vill ha min nya mobil NUUUUUUUUUUUUUUUU!Han tipsa om att jag kunde kolla inne på The Phone House så jag knallade dit med lite hopp.Det första killen frågar mig när jag säger att jag vill ha en svart iphone är VARFÖR VILL DU HA EN IPHONE?Det ska vela du bara skita i tänker jag för mig själv.Inte säger man så till en kund?!Jag ska behöva förklara mig varför jag vill köpa en sak , skulle inte tro så.Men det visade sig att han inte heller hade nån så han trodde vela att han kunde få mig att köpa nån annan , men icke!

Kommentarer
Postat av: maddie

vill oxå ha en iphone, känns så dyrt ba!

2010-03-02 @ 21:56:55
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: Issabelleb

sv - JA vad fan är det som händer med vårat system , helt sjukt ju !!!

2010-03-02 @ 22:43:16
URL: http://issabelleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0