Gräsänka

Det är vad jag är inatt med brudarna.Neo han sover hos mamma o pappa och älskling sover hos en kompis som fyller.Lite läskigt att sova själv nu eftersom förut bodde vi på tredje våningen och nu bor vi ju i radhus så folk kan ju glo in.Vem vet det kanske står och trycker ett pervo utanför!
Eftersom det varit jag och barnen idag så gick vi hem till mamma o pappa.Moder och jag gick en promenad som vi sedan åt upp och mycket därtill i form av pizza.Neo han röjde järnet som vanligt!!
Vi tittade också på Eurovision men vilket skämt det är!Vad är det för bidrag??Om detta nu är deras bästa så fruktar jag deras andra!!

Nova                                                  Nora







Kommentarer
Postat av: DONKEN

vilka underbart söta barn du har! :D

2010-05-31 @ 16:22:23
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0