Helgen

Ja vi lever, jag har bara inte haft tid att blogga!Finns ju ett liv utanför internet också hahahaha.
I fredags packa vi in oss hela familjen och åkte till stan , jag hade lagt undan en sak åt tjejerna.Vi passade också på att käka på stan.Tyvärr så kommer vi inte in överallt med vagnen eftersom det på många ställen är 100 trappor och ingen hiss eller så är det alldeles för trångt för att vi ska kunna ha med barnvagnen in.Så vi fetta loss på Donkan , flötigt värre.Sen gick vi till Bosses för årets första kulglass.Inte nog med att alla smarriga smaker nästan var slut så blir man jätte stressad där inne så till sist tar man bara nått.90:- fattigare blev vi för våra 6 kulor sammanlagt , plus att mina var nästan helt smälta.




Hemma sen gav vi brudarna mat och begav oss till fotbollsplanen för match, Lelleboy mot Lillfisen.För husfridens skull så vann Neo hahaha.Vi blev även attackerade av MYGGOR!Satan i gatan så många bett jag har!Hemma sen kolla vi film och myste till det.

Nora                                                                              Nova


Lördagen bjöd på sol tills det att vi kom till mamma o pappa och jag var redo att sola , typiskt som Neo säger.Så jag tog med mig brudarna på promenad så kolla karlarna på hockeyn.Sen grilla vi och som alltid äter jag bara för det är gott inte för att jag är hungrig så jag höll på att sprängas.
Sen hade mamma köpt en ny tårta från delicato som var riktigt god mmmm.


Idag har vädret inte varit nått vidare, inte nattens sömn heller så jag tog mig ett vil på 3 timmar hahaha.Sen gick jag och brudarna och hämtade upp mamma så gick vi en promenad i blåsten.


Kommentarer
Postat av: Terese

gu vilka sötnosar till barn du har, man blir ju bebis sjuk jhu

2010-05-23 @ 22:40:04
URL: http://dice.webblogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Får man fråga om ni vet om de är enäggs eller tvåäggs? :) Kvittar ju kanske, men kul att veta :) Kram till er

2010-05-24 @ 09:42:12
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Manne

Naw, så söta tjerena är... Din gosse påg är med söt... hihi.. kram

2010-05-24 @ 12:39:00
URL: http://mannesdikter.blogg.se/
Postat av: moa

i just wanna eat them up!

-gud vilka söta flickor

2010-05-24 @ 19:55:48
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0