Vi Hitta Dit

Igår begavs sig jag och barnen hem till mamma och hämtade upp henne så gick vi ut på jakt efter en lekpark.Jag hade sett bilder som L lagt upp när hon varit där och lekt med sina barn.Jag hade aldrig varit där och det fanns saker där som inte finns i lekparkerna här omkring.Så givetvis var vi tvugna att kolla läget där.Det var en liten bit att gå så Neo tjata hela tiden om hur många timmar det var innan vi va framme haha.När vi väl hittat dit så lekte vi en stund , jag lekte så pass vilt att dragkedjan i min jacka paja.Inte nog med det så var det svin kallt så jag höll på att frysa ihjäl.Vet inte hur jag ska överleva vintern för det var inte ens minus grader ute igår!

På kvällen kollade vi hockeyn och mumsade på en kladdkaka med dumle(elmud) som syster bakat.Den var mycket mumsig!

Kommentarer
Postat av: werali.blogg.se

Kladdkaka med dumle lät inte helt fel!



Trevlig helg!

2010-11-19 @ 14:52:29
URL: http://werali.blogg.se/
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o Gravid med nr2



Nä kladdkaka med Dumle lät läskigt gott!

2010-11-19 @ 15:27:35
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0