Shopping

Idag blev det en sväng till stan.Jag hade sett en snygg vinterjacka på peaks hemsida till älskling.Han har lyckats "slarva" bort två andra peak jackor.En glömde han i en taxi som bara försvann i taxibilen enligt chaffisen....elle hur!
Älsklingen gillade den också så han slog till.Vi sprang även in en sväng på H&M där jag hitta ett set till tjejerna och en Ben 10 tröja till Neo.Neo han blev sååå glad och ville byta tröja redan i affären.
Vidare sen till Babyproffsen där jag köpte åkpåsar till tjejerna.Dom är så stora nu att dom snart kommer vilja sitta.Men jag kommer försöka ha dom liggandes tills dom protesterar för när dom sitter kan dom inte sitta emot oss.Enda nackdelen med våran vagn!Åkpåsarna var sänkta med 100:- så jag "tjänade" 200:- kan man säga hahaha...undra vad jag ska köpa för dom mohahaha.



På kvällen nu har grabbarna varit på hockey med barnen farfar så kom deras farmor hit och hjälpte mig med tjejerna.Nova var lite tjurig men Nora hon skratta nästan hela tiden.

Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Fina köp :) såg att det finns en hollänsk vagn som man kan fixa och trixa med, vända barnen mot sig men nackdelen är att hjulen är så små.. hm..

2010-10-27 @ 12:01:56
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!

Vill du att jag ska följa din blogg via bloglovin?.

Gå då in på min blogg och svara på 3 frågor.

Väljer ut 7 stycken bloggar på Söndag.



KRAM

2010-10-27 @ 13:22:19
URL: http://matildasjostrom.devote.se
Postat av: julia

Hej Fin Blogg ;)

Hur mår du idag ?

Lust att följa varan via bloglovin ?

2010-10-27 @ 13:43:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0