Lite Små Irro

Nu har jag precis kommit hem efter en välbehövlig pw.Jag har blivit attackerad av en miljard små flugor!Plus att jag hade på mig för mycket kläder.När jag gjort mig redo och öppnar dörren ser jag att det regnar.Stänger igen och klär på mig regnjacka och fryspåsar på fötterna.Skit bra att ha på fötterna om skorna inte är 100% vattentäta...om det nu finns det förutom gummisar?!När jag öppnar igen har det slutat men orka byta så jag går.Det kommer inte en enda droppe under hela promenaden utan solen kommer fram och steker på så jag dör nästan svettdöden plus att jag får håll som sitter i nästan hela tiden.När jag kom hem var jag lagom glad!
Så grabbarna gjorde sig i iordning och åkte till mamma och pappa för att se Arsenal matchen.Vi "tyvärr" inte viasat där matchen sänds så det blev till o kolla på matchen där.
Sen ska vi fetta i oss pizza mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Men först måste jag och brudarna till jobbet och köpa frimärken och tvättservetter, det man inte har i huvudet får man ha i benen!

Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Ahaaaaa! Du ammar ena då? :) eller flaska på båda? Intressant läsning :) ska se om jag hittar förlossningsberättelsen

2010-09-11 @ 16:59:33
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Btw, visste ni att det var två flickor? Och visste ni att Neo var Neo? :)

2010-09-11 @ 17:20:24
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Aha, då hänger jag med :)



Vi tog reda på det med Alva men Ingo vill inte ta reda på könet denna gången, haha, damn!!



Ang amningen.. Det var väl lika bra att ta flaska så att ni alla mådde bra och inte var stressade :) man är ingen dålig mamma för att man inte ammar. Ammade du Neo?

2010-09-11 @ 22:59:46
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0