Kan Inte Andas!

Vilken natt det varit!Har säkert pumpat in 1 liter nässpray i näsan.Innan jag gick o la mig igår blev näsan allt näppare och täppare , hosta gjorde jag också som en galning.Snöt mig hela tiden men det bara kom mer och mer snor!Hade ställt in en toarulle vid sängen så jag var redo.Älskling hade fixat ett glas med vatten han hade också köpt hostmedicin som smakade as rent ut sagt.Mår illa bara jag tänker på det , nästan som pizzan i Go Ulla...urk.Sen har jag hostat och pumpat nässpray om vart annat inatt.Huvudet känns som ett bowlingklot och näsan bara rinner.Kul helg att vara ledig , bra på ett sätt att jag inte jobbade och gick miste om en massa pengar.Tycker denna förskylning ska ge med sig nu jag har lidigt FÄRDIGT!Hoppas det blir bättre sen då vi ska käka tacobuffe.

Igår vart det också snorigt och hostigt.Lite pinit när man är i deli och får en hostattack elle nys , nysandet beror ju på en del andra saker också...post post.Jobbade 7-15 i deli , dagen gick jätte fort vilket var bra eftersom jag mådde dåligt.Efter jobbet hade jag sälle med mamma hem så hämtade jag upp älskling så gick vi till dagis och hämtade upp Neo.Dom hade precis smarrat frukt så han hoppa ner från stolen och sprang emot mig och gav mig värsta bamsekramen , sååå sööööt =)Handla var det sen som gällde , mycket folk var det också.Fyllde vagnen vilket inte var svårt hahaha.Sen hem och packa upp , hade fått en mess av Empa som ville ut och gå en sväng.Så jag och Neo klädde på oss så gick vi en sväng.Neo var så tjurig i vagnen , ville inte ha mössa och kastade vantarna.Klart att efter en hel dag på dagis vem skulle inte vara trött då?Älskling hade gjort pizza medans vi var ute så den var klar när vi kom hem.Så pass god var , kunde nästan tro att jag gjort den själv.Neo tyckte också det var jätte gott.Efter mat och dusch kollade vi lite på tv.Efter som jag inte kände mig bra så ställde jag mig i en varm skön dusch.När jag kom ut hittade jag Neo sovande i soffan , sååå pass sööt var han.Älskling spela WOW , varför är jag inte förvånad?La mig lite och myste brevid honom , synd bara att han blir så svett så där gick inte att ligga.Älskling hämtade honom så satte vi på en film , Hairspray.Älskling somnade han var visst väldigt anti musikaler.Försökte intala honom att detta var nog ingen musikal , funka inte så bra eftersom dom sjöng var och varannan mening =).Jag tyckte den var bra , John Travolta såg ju bara för rolig ut hahahaha.
image314
Tracy Turnblad, en stor flicka med stort hår och ett ännu större hjärta, har bara en passion i livet ? att dansa. Hennes dröm är att få vara med i The Corny Collins Show, Baltimores häftigaste dansparty som visas på tv. Tracy tycks passa perfekt som deltagare ? om det inte vore för en sak? Hennes kroppsstorlek skiljer henne från den coola mängden, något som hennes välmenande men överbeskyddande mor (spelad av John Travolta) inte är sen att påpeka. Men skam den som ger sig! Tracy är övertygad om att det är hennes kall i livet att ägna sig åt dans och när hennes far Wilbur (Christopher Walken) säger till henne ?Go for it!? inser hon att man måste tänka stort för att bli stor? Även om ens kropp redan motsvarar formatet.

Kommentarer
Postat av: angelica

Kanske är det så att ditt 'ska-bara-gå-till-mitt-skåp-och-ta-lite-nässpray' gjort att du blivit imun
:P

2007-11-18 @ 14:22:13
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0