Presenter Hit Presenter Dit...

Vilken fartfylld helg det varit....Jobbat sen i tisdas rätt många dag pass så det har varit helt UNDREBART!Och nu i helgen är jag LEDIG!Helgen har bara runnit iväg , igår var det 50-års kalas idag farsdag plus att jag jobbat.

Fredagen då jobbade jag mitt arbetspass som jag hatar av hela mitt hjärta 10-20 i deli!!!Gick rätt bra ändå tycker jag , gav kallis en hjälpande hand =) Var en hel del att göra en massa bottnar bl.a till lördagen. Efter jobbet handla jag lite romana soppa och baguette.Så otroligt gott var det!Snö hade det kommit också , Neo tyckte att det var så roligt att springa omkring i snön =) Efter den otroligt goda pulversoppan fick älskling för sig att vi skulle se film , visst tänkte jag.Tills han väljer en film som är 2 timmar och 40 minuter , American Gangster.Vi kollade i sovrummet så efter ca en halv timma låg jag och snussade och sov ZZzzz.

Lördagen
då ringde klockan 06:00 , älskling låg ute i soffan med en stor tjutande Neo.Kul att vakna tll , NOT!Höll nästan på att komma försent för Neo var så mammig bara jag som skulle göra allt.På jobbet var det redan full rulle med beställningar , var ju en hel del till farsdag.Jag fick den stora äran att göra plankor vilket jag INTE borde gjort.Blev en massa fel jag glömde lägga på saker och skriva upp det hahaha.Fotade även en del till våran grupp på face.


Efter jobbet vilket var en pärs så otroligt mycket att göra fick jag gasa hem och och göra mig iordning eftersom vi var bjudna på 50-års kalas hos min morbror.Och som vanligt är mamma o pappa alltid sena så försent kom vi också men det gjorde inget för min kusin med familj hade inte heller kommit.Sviiin kallt var det ute och jag hade bara skjorta under jackan.Alla samlade gick vi till partyt och sjöng så det stod härliga till för Peter.Där hemma bjöds det på smörgåstårta och en massa sprit haha.Vissa drack lite mycket lika bästa att inte nämna nån hahahaha.Neo han ville kramas hela tiden men Oakim som vi kallar honom.Det var OK i början sen började Oakim tröttna på att kramas så då blev Neo förbannad och slog honom i huvudet hela tiden.Och om jag säger som så så har det från sin pappa =) Var ett mycket trevligt kalas synd bara att jag var så trött.



Hemma sen gick älskling en sväng till Empa och Linus som hade fest , fast egentligen hade vi tackat nej eftersom jag jobbade hela helgen.Men han var bara tvungen att gå dit coh säga hej.Hemma sen slockna han i soffan coh jag satte på en film, I Know Who Killed Me skiiiiiiit dålig film.Trodde att den skulle vara jätte bra för det lät som så men ICKE!

image30119-åriga Aubrey Fleming är älskad av alla och sina föräldrars stolthet. När hon kidnappas av vad man misstänker en seriemördare som härjar i stan slås många liv i spillror. Ingen tror att man kommer få återse Aubrey i livet. Genom ett mirakel hittas Aubreys svårt sargade kropp intill en motorväg, men vid liv. Men när hon slutligen vaknar upp på sjukhuset känner hon inte igen någon och hon insisterar på att hon inte är Aubrey, utan Dakota - en drogberoende strippa från en grannstad. Polisen är övertygad om att Aubrey förtränger det traumatiska som hänt henne, men snart inträffar en rad mystiska händelser som pekar på att sanningen kan vara bortom allas vildaste fantasier.

Idag
var det som sagt farsdag så älskling fick ett paket med kort.Neo han hjälpte minsann till att öppna , blev två par Bläck fillingar med ränder på så otroligt heta hahaha =) Älskling blev glad iaf.Jag fick gasa till jobbet i vanlig ordning för jag skulle hinna handla till pappa innan jobbet.Blev refill till hans mobil och en gäng lotter.Började jobba 3 timmar tidigare idag vilket är skit bra eftersom jag har 100% klirr i kassan =) Efter jobbet fick jag gasa hem och väcka älskling så åkte vi till mamma o pappa där vi fick käk.Smart huvudet jag hade ju glömt pappas present så jag fick ta mammas cykel hem igen...Pappa blev mycket glad för pressen så det var lyckat!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Har uppdaterat bloggen med lite nya tips och tricks.. så kika gärna in en vända...=)

2007-11-12 @ 00:53:00
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0