Fartfylld Söndag

Igår gick det verkligen i ett.Först åkte vi till Valla för att leka och kolla djuren , tyvärr var det bara ett par hästar ute i hagen och några getter som var ute och gick.Vi lekte en stund och matade fåglarna , vi gick också in till hönsen och kaninerna.




Jag kom sen med den strålande idén att åka till Fenomen Magasinet.Älskling trodde bestämt att det var stängt men det var minsann öppet.Dyrt var det också 35:- per person , Neo fick gå in gratis.Det var jätte många år sen jag var där , var inget direkt att hurra för , roligare när man var liten tyckte jag.Men det fanns andra som roade sig så det stod härliga till vill jag lova.Vi gick även till cloettaboden så Neo fick köpa sig nått för sin tycka synd om peng som han fått av min mormor eftersom han varit så sjuk.
Efter mycket tjat så åkte vi till La Kantarell och käka , sen sa vi hejdå till Emil , Kasper och Emils nya tjej.



Hemma var det bara blöjbyte och ut igen , jag o Neo gick en promenix så somna Neo han var helt slut efter denna dag.Vi stanna till hos mamma o pappa.Vi hade pratat på att åka till City och det gjorde vi , vi stanna till hos Sandra o Steff så åkte hon med.Fynda lite småsaker , Neo han fick sig hörselskydd som han ska ha när han hjälper moffa i trädgården.Fika lite gjorde vi innan vi åkte hem , blev jätte sent innan vi kom hem så jag och Neo var helt slut.Detta var verkligen en fartfylld söndag vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det må ja då säga att ni hade att göra det ser ja det :).......
Guuuuuuuu va skönt det var att va ledig idag aset.

2008-04-21 @ 17:54:40
URL: http://sajjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0