Nu Ska Han Fåååå

Ringde nu igen till försäkringskassan , inte kunde jag sitta och vänta i en kö med nummer 235.Nu ist fick jag nummer 173 , la på luren lika fort igen.Jag får försöka sen elle imorgon , är inget akut.
På posten idag kom äntligen lappen om att älsklings körkort finns att hämta , när polisen skickat nya papprena på körkortet så skickade dom aldrig med nån inbetalning för körkoret så därför har det tagit 100 år.Efter att vi hämtat det ska lägga på min nya årsinkomst till försäkringskassan , fick löneförhöjning 1 April , klirr sa det i kassan.Nått positivt att jobba inom handels är att vi har ett bra avtal.Sen ska vi förbi banken och kolla upp detta med taxin så nu jävlar!

Jag och Neo var också ute en sväng i lekparken , dröjde inte länge innan han fick en hostattack.När ska detta bli bra?!Imorgon ska han iaf till dagis , han kommer bara vara där i 3 timmar och 2 timmar på torsdag.Fredagen blir lite längre men förhoppningsvis har hostan gett med sig helt då!
Nu måste jag gasa älskling ringde och han fick sluta tidigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0