Sååå Pass Kul!!!

Idag ringde Sverrre när jag tog mig ett förmiddas vil , hon fråga om jag ville åka med på mässan om två veckor!SJÄLVKLART vill jag det.Tänka sig att få åka iväg och göra nått skoj!!!Ska bli jätte kul för det är en jätte stor mässa!Hoppas bara att så många som möjligt kan följa med!

I förrgår när jag satt lite vid datan och Neo o älskling kolla LHC känner jag Neos lilla hand på mig.Tittar på honom och där står han med händerna i vädret och skriker HEJA HEJA , trodde jag skulle dööö av skratt.Såå jäkla söt han är!!!Så roligt nu när han ÄNTLIGEN börjat utveckla sitt tal.Han har varit tidig med allt annat , kröp när han var 6 månader gick när han var 9 osv.Igår sa han - pappa sitta =)

Nu är det dags för minibaguetter med lite kräftstjärtar , kom nyss hem från jobbet så jag är lite små sugen.Neo han vakna när jag kom , han sov i våran säng.Han var lite ledsen och hade växtvärk så det blev en tablett sen somna han.Håller tummarna för att det blir hela natten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0