-Mamma Ja sjuuuk

1½ timma hann jag jobba idag innan dagis ringde , Neo hade 39 graders feber.Första gången dom ringt och förhoppnigsvis den sista.Väl framme vid dagis möts jag av en gråtande Neo som ligger i sin vagn helt ensam i tamburen =( Det var jätte hemskt!
Neo blev ännu mera ledsen när jag kom , tårarna spruta.
Hemma sen ville han sova på direkten så han fick en tablett och hoppa sen i säng.Jag passade också på att vila mig lite eftersom vi varit vakna inatt.Sen körde jag ett pass på orbin lagade mat och gick till jobbet igen , kändes jätte märkligt att komma tillbaka igen.Men vad gör man inte för underbra ica?! ;) Innan jag gick till jobbet säger Neo -Mamma kom mysa mig =)Han är världens goaste!
Efter jobbet handla jag lite godis åt mina två godis monster och det var mycket uppskattat.Neo har inte direkt ätit nån mat men lite godis har han allt pillat i sig.Nu säger han hela tiden -Ja sjuuuk -Ja feber Hoppas bara det ger med sig för ligga hemma jul det vill vi inte!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas det går snabbt över, här har vi haft en jäkla envis förkylning må jag säga !!

2008-12-20 @ 11:51:03
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas Neo kryar på sig!! Nån jäkla envis förkylnings virus som går, Alizia har varit sjuk i 2 veckor nu - men äntligen börjar det bli bättre =)



Ha en bra lördags kväll!

2008-12-20 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0