Förbannad

Varför inte frågar jag mig själv???
Efter middagen idag hade jag ringt och bokat tid för solning eftersom det på jobbet är TRASIGT!Hade bokat tid 17:15 30 min för 40kr , betydligt dyrare än jobbet , 20min för 10kr.Men rören här är nog betydligt bättre.Solningen gick bra förutom att det fanns ingen musik , jag hade inte heller med nått.Kul att ligga där i 30 min , med det funka.Kände efter sen att det verkligen tagit , 100år sen jag sola.Svängde förbi jobbet och heja på Kellan och Empa , planen var att jag skulle ha tagit med mig mina skor för omklackning men vad gjorde jag då??Glömde dom såklart.Kände det att en hurtig promenix vore skönt skulle bara förbi hemma och hämta lurar.Mmmm visst, leta som en galning.Hitta ett par som jag vet att det är eftersom dom hade samma märke som mobban , men passa dom..INTE.Guuu så arg jag var , älskling var inte direkt hjälpsam heller , han spela wow wow som Neo säger.Till slut sket jag i att leta promenaden strunta jag i också för nu var klockan så mycket.Alltid ska det vara nått så fort jag ska göra nått...jag och min tur.Lite tur hade jag idag iaf när jag ringde och bokade tid för klippning =) Ringde först eleverna på frisörakademin men dom svara inte så då ringde jag proffs och lärling.Där var det minsann nån som svara =) Den 8/2 ska svintot trimmas , man kan ju alltid försöka att göra sig lite snygger inför utgång.För utgång blir det på lördagen , jag har bestämt mig för att skaka rumpa hos Johanna då =)Se om Hivot har tid att komma , vad är en fest utan honom?
image670

Kommentarer
Postat av: Empa!!!!

Hahahaha.. vem faan är hivot????

2008-01-30 @ 08:39:00
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0