Sammanfattning

Vilken härlig sommar vi har =) Synd bara att jag jobbat så mycket att jag inte kunnat njuta av den till fullo.Men imorgon är jag ledig och jag kan nästan sätta nått på att det kommer att vara dåligt väder då , jag och min tur!Dom senaste dagarna har bara sagt pang , så nu börjar jag räkna ner till semestern!!!!
Nationaldagen
jobbade jag i kassan sen grilla vi hemma hos mamma o pappa , mumma!
Igår jobbade jag hela dagen , mycket att göra på jobbet så det var lite stressigt.Sen hem och durra sen åkte vi och handla.Hem igen och lasta av sen åkte vi till svärmor och grilla , mumma.Blev även en god melon drink =)
Hemma sen började vi titta på en film men vi orka inte se klart...se om vi gör det idag.Lutar nog inte åt det håller för idag är det raid....dvs WoW spel som gäller...suck.

Eftersom det varit sånt otroligt fint väder har Neo nästan bott i sin pool =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0