Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissa

Ääääntligen är denna helg snart slut!Pjuuu har varit en rätt stressig helg , mycket att göra på jobbet.Idag blev jag till och med inringd tidigare eftersom det var så många sjuka , inte mig emot eftersom jag har 100% i OB =) Så idag blev det bra stålar , passar prima eftersom det bär av till stan imorgon med Empa och Johanna.Här ska shoppas inför tjejfesten på Lördag!Ska bli skit kul , Rosie ska till och med bjussa på tacobuffe!Hoppas bara att det finns nått som passar , tycker mest att det väller över lite här och där.Så blir det nog en macka på Subway!

Igår jobbade jag 7-14 i deli sen sola jag och handla.Vi hade bjudit över oss till mamma o pappa på käk och lite schlager!Blev pizza från La Kantarell , inget annat som duger!När mamma o pappa hade åkt för att hämta så duka jag och Neo fram.Och när mamma ringer på dörren rusar Neo dit och skriker piiiiiiiiissa!Helt chockad blev jag , sa han verkligen pizza?!Mycket riktigt gjorde han det...elle sa o sa ...han skrek!Jätte kul att höra honom säga nya ord hela tiden!Sen glufsa vi pizza som aldrig förr och strax därefter började Go Melodi!Inget direkt bra bidrag men Lindas låt dög och det gjorde Charlottes också.Men en sak som inte dög var hennes sminkning...herre guuu så hon såg ut!Hon såg ju för 17 ut som Alien!

Lika som bär

image790image791

Idag har jag som sagt jobbat , blev 10:45-19:15 ist för 14-19:15 och det tackar man ju för.Rätt lugnt på jobbet idag , många var nog lite trötta efter Vasaloppet.Efter jobbet var det dags att fixa lite mat , jag var vrålhungrig.Blev oxfilé med klyftisar och pepparsås och foccacia bröd , jag är sjukt beroende av det brödet nu.Om ni inte testat så testa!Köper det vi bakar själva på jobbet , grymt gott.Nu är det strax dags för sängen , älskling vill se film men jag vet inte om jag orkar.Har kännt mig fruktansvärt trött, yr och lite frånvarande ett par dagar nu så det blir nog sängen så jag orkar SHOPPA imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0