Ny Diggi

Natten till söndagen hände det nått märkligt med våran diggi kamra.Helt plötsligt gick det inte att få i sladden från datorn till kameran...mycket märkligt.Jag tänker minsann inte vara utan så vi åkte idag och köpte en ny , en Canon från siba.Dom hade nått erbjudande på den så vi fick med ett minneskort på 2GB , så här kan fotas =)Blev även ett par strumpor och ett gäng stickade tummvantar till Neo på stan.Hittade ingen tröja till dagis kortet inte heller nån jacka elle överdragsbyxa.Testade hans gamla jacka och han kan faktiskt ha den fast den är lite liten , får bli lite nya ytterkläder i GO ULLA!
Sen säger jag till älskling att jag ska bara gå en trappa upp på H&M för att kolla en sak , tror givetvis att han stannar kvar.Kommer ner men där finns då ingen älskling elle lillfis.Väntar o väntar o väntar...träffar på en tjej som demar hos oss som jag fick en massa tandkräm av , tackar tackar =)
 

Nu har jag börjat tröttna så jag går en sväng och letar men dom syns inte till.Nu börjar tålamodet ta slut...letat i ca 40 min...Jag hade glömt min mobba så jag kunde inte ringa vilket älskling visste.Men jag tänkte kolla efter demo tjejen och till min stora lycka träffar jag på henne och får låna mobban.Ringer älskling som är vid bilen , förbannade as till karl!En fet smäll var vad han förtjäna!


Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh, vi har en likadan kamera, dom e skit bra

2008-09-08 @ 21:35:59
URL: http://lindabebbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0