American Pie 2009 The book Of Love

Igår såg vi färdigt den senaste American Pie filmen.Några roliga scener men desto fler pinsamma att jag fick blunda!Sen är dom första filmerna betydligt bättre än dom som kommit nu med andra skådespelare!

Om American Pie: The Book of Love:

Tio år efter den första American Pie-filmen hittar tre nya olyckliga oskulder en bibel gömd i skolans bibliotek på East Great Falls High. Olyckligtvis är boken förstörd med endast ofullständiga råd... Bibeln leder dem på en resa med destination att förlora sin oskuld.









Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, då måste jag ju se den! :D Kul!

2009-12-09 @ 17:30:29
URL: http://dearhanna.blogg.se/
Postat av: kaxie

Hejsan!



Du kommenterade min blogg såg jag :)!

Vilka sidor skulle man gå in på för att få mycket mer besökare <3 ? Ge svar på bloggen eller via min email!

Min email är: [email protected]

2009-12-09 @ 18:17:17
URL: http://kaxie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0